Продавець EL-VEL розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1993 відгуків
Безкоштовна доставка в ROZETKA «Prom Покупки»БЕЗКОШТОВНО

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (73) 107-38-37
+380 (97) 107-38-37
+380 (50) 707-38-37
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН "EL-VEL". Електровелосипеди, мотор-колеса і запчастини до них

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно із ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій: 1 Звернути до продавця (в магазині або за телефоном, вказаним на сайті) і написати заяву на повернення грошей. Ми надамо Вам стандарЗгідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій: 1 Звернути до продавця (в магазині або за телефоном, вказаним на сайті) і написати заяву на повернення грошей. Ми надамо Вам стандартний бланк повернення, в якому необхідно вказати персональні дані; 2 Повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією, зазначеної в технічній документації (техпаспорті). Зрозуміло, товар не повинен мати слідів використання і зберігати товарний вигляд 3 Надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек; 4 Витрати достаки при поверненні товару покладаються на покупця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner