Продавець EL-VEL розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2177 відгуків
Безкоштовна доставка в ROZETKA «Prom Покупки»БЕЗКОШТОВНО

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (73) 107-38-37
+380 (97) 107-38-37
+380 (50) 707-38-37
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН "EL-VEL". Електровелосипеди, мотор-колеса і запчастини до них

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА BL-SL

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА BL-SL

Складаний велосипед має ряд переваг завдяки своїй портативності:

  • можна перевозити в громадському транспорті;
  • зручно перевозити в багажнику автомобіля.
  • компактне зберігання – займає мінімум місця в квартирі або на роботі.

Електричний велосипед після вилучення з транспортної упаковки потребує збірці і регулюванню. В картонній упаковці електровелосипед знаходиться вже частково зібраним в заводських умовах.

ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ

  • Загальна вага електровелосипеда (включаючи акумулятори):20 дор
  • Максимальне навантаження:130кг
  • Матеріал рами: алюминиевая складана рама
  • Діаметр коліс передні/задні: 20х1,195
  • Двигун: редукторний електродвигун постійного струму безщіткового типу 250W/36V
  • Акумуляторна батарея: Li-ion 36V 8,8 Ah інтегрована в складається раму
  • Час повного заряду акумулятора:3-4 години
  • ·Гальма передні/задні: V-BRAKES/барабанні
  • PAS - система асистування педалей - Дозволяє їхати в гібридному режимі без участі ручки газу. Активується при обертанні педалей і підбирає обороти двигуна в залежності від частоти обертання педалей. Самий економічний режим їзди.
  • Максимальна швидкість:25 км/год
  • Максимальний пробіг на акумуляторі (без педального ходу): 25-30 км
  • Розмір в упаковці: 1300х530х230 мм
  • Розмір в зібраному стані:
  • Розмір у робочому положенні:

1. Розкрити упаковку з электровелосипедом витягти переднє колесо.
2. Удвох акуратно витягти електровелосипед з коробки, притримуючи кермо:
при цьому спочатку підняти з коробки задню частину електровелосипеда притримуючи його за раму; потім поступово виймати передню і задню частину велосипеда з мотором одночасно, притримуючи його за раму і передню вилку
3. Поставити велосипед з мотором на рівну поверхню на заднє колесо і передню вилку, попередньо вирівнявши передню вилку щодо поздовжньої осі (правильне положення вилки, коли V - подібний гальмівний механізм розгорнуто вперед по ходу велосипеда).
4. Акуратно розпакувати велосипед з мотором і його деталі від пакувальної плівки.
5. Установити в робоче положення кермо велосипеда і закріпити його за допомогою ексцентрикового затиску.
6. Вставити вилку велосипеда переднє крило, потім передню фару і злегка наживити їх кріпильним гвинтом у верхній частині по центру вилки.
7. Вставити вилку переднє колесо електровелосипеда.


Увага:

стрілка на бічній поверхні покришки колеса при установці переднього колеса електровелосипеда повинна бути спрямована в напрямку обертання колеса при русі велосипеда вперед. Відцентрувати переднє колесо відносно вертикальної осі вилки і затягніть кріпильні гайки на осі переднього колеса з допомогою ріжкового ключа на 15мм. Акуратно надіти на гайки захисні пластмасові ковпачки.
8. Зафіксувати гальмівний трос переднього колеса велосипеда, вставивши його в П-подібну скобу V-BRAKES механізму. Перевірити роботу гальма переднього колеса, рукоятка якого розташована на правій стороні керма. При необхідності відрегулювати натяг гальмівного троса і роботу гальм.
9. Остаточно закріпити переднє крило і передню фару велосипеда, затягнувши верхній гвинт і кріпильні гвинти на вилці для кріплення усов переднього крила.
10. Остаточно зафіксувати і надійно закріпити кермо велосипеда з мотором, в зручному для Вас положенні по висоті.
Увага:

при регулюванні висоти керма велосипеда необхідно стежити за тим, щоб при повороті керма в крайні бічні положення (вправо або вліво) тросики гальмівних механізмів і електропроводка, що кріпляться на кермі, не мали надмірного натягу при повороті керма в крайні бічні положення.
11. Прикрутіть педалі. Зверніть увагу на спрямованість педалей (ліва, права).
12. Встановити велосипедне сідло і зафіксувати його на потрібній Вам висоті за допомогою затискного ексцентрика.
13. Встановіть багажник, використовуючи кріплення, яким укомплектований велосипед.
14. Перевірити затягування всіх інших гвинтів і гайок електровелосипеда.
15. Накачати насосом камери в колесах велосипеда до величини тиску, зазначеної на бічній поверхні покришки. Рекомендований тиск 3,5-3,8 атм.
16. Повністю зарядити акумулятор електровелосипеда.


  ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА:

     

 

 
 ПОРЯДОК УПРАВЛІННЯ ЭЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДОМ
  • Для приведення велосипеда в рух необхідно:
  • вибрати режим «Рух»:
  • При русі з допомогою ручки газу перемикач режимів руху (Рис. 8) встановити в праве положення
  • При русі з допомогою системи PAS (допомога двигуна при обертанні педалей) перемикач режимів русі встановити в ліве положення
  • включити живлення акумулятора провернувши ключ в положення «ON», сісти на велосипед і провернути ручку газу (Рис. 9), або почати обертати педалі.
  • Після включення запалювання" на велосипеді з двигуном, не забудьте перевірити ступінь заряду акумулятора. Заряд акумулятора зручно контролювати за допомогою індикатора заряду.
  • При русі на велосипеді за допомогою двигуна на складних ділянках дороги, або проти сильного зустрічного вітру, або при підйомі в гору - свідчення заряду акумулятора можуть періодично зменшуватися, а через деякий час повертатися до колишнього значення. Це нормально. В даному випадку, просто відбувається часткове відновлення заряду і вирівнювання ємності в робочих комірках акумулятора після дії підвищеної навантаження на двигун велосипеда і на акумулятор.
  • Починайте рух за допомогою педалей або просто відштовхнувшись ногами від землі, і потім активуйте електропривод – цим ви істотно (на 15-25%) збільшите пробіг між заряджаннями, так як саме на старті велосипед з двигуном споживає найбільше електроенергії.
Надавши початковий рух велосипеда одним із зазначених вище способів, в цілях подальшого руху за допомогою двигуна слід повернути ручку акселератора «ручку газу» на правій стороні керма в положення «на себе» і продовжувати рух. Так, шляхом збільшення або зменшення кута повороту акселератора свій навколо осі, можна плавно регулювати швидкість велосипеда з двигуном.
Також можливо регулювати швидкість велосипеда при включеному двигуні, шляхом періодичного підкручування педалей ногами. При цьому, при кожному обороті педалей ногами, двигун буде підключатися або збільшувати потужність і допомагати руху велосипеда до тих пір, поки Ви будете обертати педалі.
Такий режим руху на велосипеді з двигуном, є найбільш економічним режимом споживання заряду акумулятора.
Крім того, підкручування педалей велосипеда ногами в допомогу двигуну, є дуже ефективним на складних ділянках дороги. Наприклад, при русі по піску, бруду, щебені й особливо при підйомах в гору.
По завершенні руху на електровелосипеді, слід відключити електроживлення ключем запалювання, провернувши ключ в положення «OFF».
Для зручності та підвищення безпеки при русі на електровелосипеді по дорогах з іншим транспортом, людьми і/або за наявності перешкод на дорозі, слід подбати про найбільш зручній посадці водія на велосипеді. Для цього доцільно встановити сидіння на таку висоту, щоб сидячи на ньому і тримаючись за кермо велосипеда водій міг дістати ногами землю. При цьому забезпечуються додаткові точки опори з боків велосипеда, як на мотоциклі. Така посадка дуже зручна при русі на міських вулицях при зупинках на численних світлофорах, при русі в пробках в потоки машин і т. д.
В такому випадку, Ви забезпечите не тільки зручність, але і більшу безпеку собі і оточуючим.

УВАГА!!!! 
щоб уникнути травм,
 поки Ви не придбали впевнених навичок управління велосипеда з електродвигуном, не варто на перших порах виконувати крутих і різких поворотів на велосипеді за рух з допомогою двигуна.
Заздалегідь знижуйте швидкість перед поворотом, не газуйте" різко ручкою акселератора під час перевороту. Проходьте поворот на малій швидкості, з тим щоб зробити безпечний маневр для себе і для оточуючих.
 
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ
1. Вставте кабель зарядного пристрою до гнізда зарядки велосипеда, потім приєднайте зарядний пристрій до джерела живлення.
2. Не встановлюйте батарею догори дном і не накривайте чим-небудь зарядний пристрій або акумулятор для того, щоб уникнути перегрівання.
3. Не торкайтеся металевих частин батареї вологими руками або металевими предметами щоб уникнути короткого замикання.
4. Встановлюйте аккумуляторною акумулятор і зарядний пристрій в недоступне для дітей місце.
5. Не накриваєте легко займистими або якими-небудь іншими предметами зарядний пристрій.
6. Щоб уникнути ураження електричним струмом, ніколи не розбирайте зарядний пристрій
7. Не допускайте попадання рідин та металевих предметів всередину зарядного пристрою.
8. Не використовуйте зарядний пристрій, що входить в комплект поставки, для зарядки акумуляторів інших виробників і для зарядки інших типів акумуляторів!!!!!
 
УВАГА!!!!
Якщо індикатор зарядного пристрою тривалий час не міняє кольору, горить червоним, і акумуляторна батарея має підвищену температуру, або під час зарядки з'явився сторонній запах - це означає поломку зарядного пристрою або акумулятора. Від'єднайте зарядний пристрій і віднесіть в ремонтну майстерню
 
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІТІЙ-ІОННОЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ

Літій-іонні акумуляторні батареї є найдорожчим елементом електровелосипеда. І правильні умови їх експлуатації і зберігання істотно продовжать їм життя, що значною мірою заощадить Ваші кошти.
Літій— самий легкий з металів. Він має чудовий електрохімічний потенціал і забезпечує найкращу енергетичну щільність на одиницю маси. В літієвих акумуляторних батареях застосовуються негативні пластини з металевого літію. Такі батареї володіють більш високою напругою на кожному елементі і високою ємністю порівняно з батареями інших типів.

Переваги:
найбільша щільність енергії з усіх різновидів акумуляторів – як об'ємна, так і вагова;
  • швидкий процес заряду батарей - до 90% ємності за 30-40 хвилин;
  • високий показник ресурсу - понад 1000 циклів розряду/заряду (в лабораторних умовах);
  • низький показник саморозряду - до 5% в місяць.
Недоліки:
  • можливість вибуху при механічному пошкодженні або перезарядки акумулятора (можливість вибуху для сучасних акумуляторів різко знижена);
  • досить швидке старіння акумулятора - більшість акумуляторів різко знижують свої характеристики при зберіганні або використання понад 5 років;
  • для створення акумуляторних батарей потрібна складна система управління батареєю;
  • висока вартість, але над цим параметром посилено працюють китайські виробники.
При роботі з літій-іонними батареями слід дотримуватися запобіжних заходів:
  • не можна замикати їх висновки накоротко;
  • допускати перезаряд;
  • розбирати;
  • прикладати напруга зворотної полярності;
  • нагрівати.

Всі літій-іонні акумуляторні батареї, що поставляються разом з электровелосипедом, мають внутрішню систему електронного захисту акумуляторної батареї від надмірно глибокого розряду батареї в процесі експлуатації батареї від перезаряду в процесі зарядки літій-іонної акумуляторної батареї від електричної мережі.
Така електронна захист батареї виключає небезпеку передчасного виходу з експлуатації літій іонних акумуляторів при частому повному розряді батареї, наприклад, під час тривалих частих поїздок на велосипеді. В даному випадку просто необхідно знати, що якщо батарея розрядилася і відключилася під час чергової поїздки на велосипеді, то це означає, що батарея розрядилася лише до певного порогового значення, після чого в батареї спрацювала електронна система захисту, яка відключила батарею від подальшого розряду.Однак це зовсім не привід забувати про батарею надалі і залишати розряджену акумуляторну батарею на тривалий час без наступної зарядки.
В процесі експлуатації літій іонних акумуляторних батарей, необхідно не допускати тривале зберігання повністю розрядженою батареї (більше 1-2 тижнів), так як це зменшує термін її служби.
Також уникайте заряду батареї при наявності різких стрибків або дуже високої або низької напруги в мережі.
Не слід заряджати літій-іонні акумуляторні батареї при негативній температурі навколишнього середовища, а також в умовах високої вологості, коли на акумуляторі і/або зарядному пристрої утворюється конденсатна волога.
Уникайте заряду літій-іонних акумуляторних батарей відразу після внесення такої батареї та/або зарядного пристрою в тепле приміщення з морозу, коли вони до цього перебували в умовах негативних температур. Наступний заряд акумуляторної батареї можливий в такому разі не раніше, ніж через 1,5-2,0 години, тобто після вирівнювання температури батареї та/або зарядного пристрою з температурою приміщення, в яке їх принесли.
Починати рух і збільшувати швидкість на електровелосипеді краще поступово. Для цього, почніть рух за допомогою педалей або відштовхніться ногами від землі. Не стартуйте різко без необхідності з місця за допомогою одного електродвигуна, уникайте різких прискорень – це збільшить дальність поїздки на електровелосипеді.
При низькій температурі навколишнього повітря, не їздите на електровелосипеді з великою швидкістю або використовуйте допомогу педалей.
Уникайте попадання вологи на електричні контакти акумуляторної батареї під час дощу і при русі по глибоких калюжах (досягають відсіку контролера та електродвигуна).
В процесі миття електровелосипеда, відключайте живлення акумуляторної батареї. При митті керхером, уникайте прямого попадання струменя води на акумуляторну батарею і відсік з контролером і електродвигун.
Використовуйте тільки стандартні запобіжники в акумуляторній батареї.
Ніколи не піддавайте короткого замикання контактні клеми акумуляторної батареї при її розряді або зарядці, а також в процесі експлуатації.
Ніколи не піддавайте акумуляторну батарею інтенсивним фізичним ударам або сильної вібрації.
У літній час, під час тривалої стоянки на сонці, по можливості захищайте батарею від надмірного нагрівання сонячними променями, краще зберігайте електровелосипед або акумуляторну батарею в тіні.
Використовуйте лише спеціальний зарядний пристрій, що поставляється в комплекті з акумуляторною батареєю.
    Ніколи не використовуйте інші зарядні пристрої для зарядки літій-іонних акумуляторів. !!!
 
КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ РОЗБИРАТИ
літій-іонні акумулятори. У разі протікання електроліту і його попадання на відкриті ділянки шкіри або в очі слід негайно промити їх чистою водою і робити це протягом 15 хв. Після чого слід звернутися до лікаря.

ПРАВИЛА ЗБЕРІГАННЯ ЛІТІЙ-ІОННОЇ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ
  • Найбільш сприятлива температура для зберігання +5 - +25С, вологість 75% РН. Акумуляторна батарея повинна по можливості зберігається в закритому чистому, сухому і провітрюваному приміщенні, подалі від викликають окислення, легко займистих речовин, джерел тепла і відкритого вогню;
  • Літій-іонні акумуляторні батареї не рекомендується зберігати повністю зарядженими на 100%. Оптимальним, з точки зору збереження літій-іонної акумуляторної батареї при зберіганні, вважається її зарядженість не менше 50% від її максимальної потужності. Рекомендований час зберігання невикористовуваної літій-іонної батареї до чергової підзарядки, не повинно перевищувати 90 днів;
  • В умовах тривалого зберігання рекомендується зарядити літієву батарею раз на 90 днів, час зарядки – 2-3 години;
  • Зберігайте акумулятор далеко від джерел тепла і відкритого вогню;
  • У холодну пору зберігайте акумулятор при температурі +5 - + 20С;
  • Зберігайте акумулятор у недоступних для дітей місці.
 
ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
  • Не перевантажуйте електровелосипед понад норми.
  • На пересіченій місцевості, максимальне навантаження слід зменшити.
  • Тривалий рух з максимальною навантаженням, використовуючи повну потужність мотор колеса, призведе до швидкого розряду акумуляторної батареї, а в жарку погоду – до перегріву мотор-колеса і зменшення його терміну експлуатації.
  • Не допускайте повного занурення мотор-колеса у воду. Для мийки мотор-колеса не можна використовувати струмінь води під тиском: застосовуйте щітку або вологу ганчірку.
  • Бокс з акумуляторною батареєю перед миттям, слід зняти з електровелосипеда і протерти вологою ганчіркою, а потім просушити.
  • Для сушіння електровелосипеда і акумуляторної батареї не можна користуватися відкритим вогнем!!!
  • Своєчасно проводите регламентні технічні роботи по обслуговуванню електровелосипеда.
  • І головне не забувайте, що строк служби електровелосипеда залежить від його правильної експлуатації.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner