Продавець EL-VEL розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2184 відгуків
Безкоштовна доставка в ROZETKA «Prom Покупки»БЕЗКОШТОВНО

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (73) 107-38-37
+380 (97) 107-38-37
+380 (50) 707-38-37
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН "EL-VEL". Електровелосипеди, мотор-колеса і запчастини до них

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА BL-XL( BL-ZZW)

ІНСТРУКЦІЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА BL-XL( BL-ZZW)

Електричний велосипед після вилучення з транспортної упаковки потребує збірці і регулюванню. В картонній упаковці електровелосипед знаходиться вже частково зібраним в заводських умовах.

ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ                                    

  • Загальна вага електровелосипеда (включаючи акумулятори): 58 дор
  • Максимальне навантаження: 180 кг
  • Матеріал рами: металева рама,задній трансформований багажник
  • Діаметр коліс передні/задні: 22х2,125
  • Двигун: електродвигун постійного струму безщіткового типу 500W/60V
  • Акумуляторна батарея: SLA (Lead-Acid обслуговує)60V/12Ah (5 акумуляторів 12V 12Ah)
  • Час повного заряду акумулятора:4-8 годин
  • Гальма передні/задні: барабанні/барабанні
  • PAS - система асистування педалей - Дозволяє їхати в гібридному режимі без участі ручки газу. Активується при обертанні педалей і підбирає обороти двигуна в залежності від частоти обертання педалей. Самий економічний режим їзди
  • Максимальна швидкість: 38 км/год
  • Кількість швидкостей: чотири
  • Максимальний пробіг на акумуляторі (без педального ходу): 40-50 км
  • Розмір у робочому положенні: 1800х1150х700 мм

КОРОТКИЙ АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА
(для складання знадобитися хрестоподібна викрутка, набір рожково-накидних ключів і набір шестигранників).
1. Розпакуйте коробку і дістаньте:

  • Кошик;
  • комплект дзеркал;
  • комплект педалей;
  • зарядний пристрій;
  • сидіння;
  • елементи багажника;
  • обтічник фари (2 елементи);
  • переднє колесо
  • переднє крило;
  • пакет з інструкцією і кріпленням.

Для зручності витягання велосипеда необхідно розрізати коробку з боків, при цьому притримуючи велосипед руками, після чого встановіть його на підставку (зафіксуйте підставку!).
2. Підключіть акумулятор:

  • вставте ключ в замок запалювання блокування акумулятора (рис.2), проверніть проти годинникової стрілки і підніміть вгору фіксатор акумулятора;
  • цей же вставити ключ в замок запалювання (рис.3), втоплюючи, проверніть проти годинникової стрілки;
  • подключите кабель живлення акумуляторної батареї;
  • встановити акумулятор на місце, виконуючи дії у зворотному порядку.

3. Встановіть кермо (вставити трубу керма у відповідний отвір передньої вилки потім закрутіть болт кріплення керма ключем «на 12», не затягуючи його. Кермо необхідно виставити строго перпендикулярно передньому колесу після чого можна затягнути болт кріплення керма).
4. Вставте 4-контактний роз'єм блок-фари головного світла в таку ж за формою відповідну частину роз'єму на джгуті, подведенном до керма.
5. Вставте 6-контактний роз'єм панелі приладів в таку ж за формою відповідну частину роз'єму на джгуті, подведенном до керма.
6. Проверти правильність з'єднання (включіть запалення, повороти, світло, кнопку звукового сигналу), якщо все працює продовжуйте складання.
7. З'єднайте корпус блок-фари з приладовою панеллю і зафіксуйте їх між собою 6-ма шурупами.
8. Зафіксуйте зібраний обтічник фари і приладову панель 2-ма гвинтами до рульовій колонці.
9. Закріпіть переднє колесо (поєднавши напрямну на гальмівному барабані з напрямних штирем на вилці) двома гайками ключем «на 15».
10. Встановіть переднє крило, використовуючи кріплення, яким укомплектований велосипед.
11. Встановіть кошик, використовуючи кріплення, яким укомплектований велосипед.
12. Зберіть багажник.
13. Встановіть сідло і відрегулюйте його на бажаній висоті.
14. Прикрутіть педалі. Зверніть увагу на спрямованість педалей (ліва, права).
15. З'єднайте зарядний пристрій з акумуляторної батарей зліва (по ходу руху), після чого підключіть його в мережу з напругою 220v. На зарядному пристрої повинен загорітися індикатор червоного кольору (зарядний пристрій працює в режимі заряду).
16. Підзарядіть акумуляторну батарею. Зміна кольору індикатора з червоного на зелений сигналізує про повному заряді акумуляторної батареї.
17. Після закінчення зарядки, вимкніть штепсельну вилку живлення зарядного пристрою від розетки.
18. За допомогою регулювальних гайок, розташованих на важелях гальмівних барабанів відрегулюйте натяг тросів гальма. Гальма відрегульовані правильно, якщо при повністю відпущених важелях вивішене колесо вільно обертається (ні дотику з колодками), а при повністю затиснутих – відстань від важеля гальма до ручки керма становить 15...20 мм.
19. Перевірте тиск повітря в колесах. Максимально допустимий тиск повітря, вказано на покришках. При необхідності підкачайте колеса до необхідного тиску.

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДА:

  

 

     

ПОРЯДОК УПРАВЛІННЯ ЭЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДОМ
    Перед початком руху на велосипеді з допомогою двигуна, необхідно вставити "ключ запалювання в гніздо у верхній частині акумулятора і повернути ключ за годинниковою стрілкою до упору в робоче положення. Як альтернатива ключа запалювання може бути використаний брелок сигналізації, при подвійному натисканні на кнопку «блискавка» електровелосипед готовий до руху.
Після включення запалювання" на велосипеді з двигуном, не забудьте перевірити ступінь заряду акумулятора. Заряд акумулятора зручно контролювати за допомогою індикатора заряду, розташованого на панелі приладів.
При русі на велосипеді за допомогою двигуна на складних ділянках дороги, або проти сильного зустрічного вітру, або при підйомі в гору - свідчення заряду акумулятора на пульті управління можуть періодично зменшуватися, а через деякий час повертатися до колишнього значення. Це нормально. В даному випадку, просто відбувається часткове відновлення заряду і вирівнювання ємності в робочих комірках акумулятора після дії підвищеної навантаження на двигун велосипеда і на акумулятор.
Починайте рух за допомогою педалей або просто відштовхнувшись ногами від землі, і потім активуйте електропривод – цим ви істотно (на 15-25%) збільшите пробіг між заряджаннями, так як саме на старті велосипед з двигуном споживає найбільше електроенергії.
Надавши початковий рух велосипеда одним із зазначених вище способів, в цілях подальшого руху за допомогою двигуна слід повернути ручку акселератора «ручку газу» на правій стороні керма в положення «на себе» і продовжувати рух. Так, шляхом збільшення або зменшення кута повороту акселератора свій навколо осі, можна плавно регулювати швидкість велосипеда з двигуном.
Також можливо регулювати швидкість велосипеда при включеному двигуні, шляхом періодичного підкручування педалей ногами. При цьому, при кожному обороті педалей ногами, двигун буде підключатися або збільшувати потужність і допомагати руху велосипеда до тих пір, поки Ви будете обертати педалі.
Такий режим руху на велосипеді з двигуном, є найбільш економічним режимом споживання заряду акумулятора.
Крім того, підкручування педалей велосипеда ногами в допомогу двигуну, є дуже ефективним на складних ділянках дороги. Наприклад, при русі по піску, бруду, щебені й особливо при підйомах в гору.
По завершенні руху на велосипеді з допомогою двигуна, слід відключити електроживлення ключем запалювання в акумуляторній батареї (при використанні брелока сигналізації натисніть на кнопку із зображенням замку).
Для зручності та підвищення безпеки при русі на велосипеді з допомогою двигуна по дорогах з іншим транспортом, людьми і/або за наявності перешкод на дорозі, слід подбати про найбільш зручній посадці водія на велосипеді. Для цього доцільно встановити сидіння на таку висоту, щоб сидячи на ньому і тримаючись за кермо велосипеда водій міг дістати ногами землю. При цьому забезпечуються додаткові точки опори з боків велосипеда, як на мотоциклі. Така посадка дуже зручна при русі на міських вулицях при зупинках на численних світлофорах, при русі в пробках в потоки машин і т. д. В такому випадку, Ви забезпечите не тільки зручність, але і більшу безпеку собі і оточуючим.

УВАГА!!!!

щоб уникнути травм, поки Ви не придбали впевнених навичок управління велосипеда з електродвигуном, не варто на перших порах виконувати крутих і різких поворотів на велосипеді за рух з допомогою двигуна.
Заздалегідь знижуйте швидкість перед поворотом, не газуйте" різко ручкою акселератора під час перевороту. Проходьте поворот на малій швидкості, з тим щоб зробити безпечний маневр для себе і для оточуючих.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ
1. Вставте кабель зарядного пристрою до гнізда зарядки велосипеда, потім приєднайте зарядний пристрій до джерела живлення
2. Не встановлюйте батарею догори дном і не накривайте чим-небудь зарядний пристрій або акумулятор для того, щоб уникнути перегрівання.
3. Не торкайтеся металевих частин батареї вологими руками або металевими предметами щоб уникнути короткого замикання.
4. Встановлюйте аккумуляторною акумулятор і зарядний пристрій в недоступне для дітей місце.
5. Не накриваєте легко займистими або якими-небудь іншими предметами зарядний пристрій.
6. Щоб уникнути ураження електричним струмом, ніколи не розбирайте зарядний пристрій
7. Не допускайте попадання рідин та металевих предметів всередину зарядного пристрою.
8. Не використовуйте зарядний пристрій, що входить в комплект поставки, для зарядки акумуляторів інших виробників і для зарядки інших типів акумуляторів
!!!!

УВАГА!!!!
Якщо індикатор зарядного пристрою тривалий час не міняє кольору, горить червоним, і акумуляторна батарея має підвищену температуру, або під час зарядки з'явився сторонній запах - це означає поломку зарядного пристрою або акумулятора. Від'єднайте зарядний пристрій і віднесіть в ремонтну майстерню.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ І ЗБЕРІГАННЯ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ
Акумуляторна батарея: тягова, типDZM, свинцево-кислотна, не обслуговується, номінальна напруга 60 вольт, ємність 12Ач (складається з 5 акумуляторів 12 вольт 12 Ач), розміщена в пластиковому корпусі, встановленому на нижній трубі рами електровелосипеда.
1. Акумуляторну батарею можна заряджати безпосередньо на електровелосипеді, або знявши її з кронштейна.
2. Після покупки електровелосипеда, здійсните повну зарядку акумулятора:

  • Для зарядки акумулятора, вставте штепсель зарядного пристрою в зарядне гніздо акумуляторної батареї. Вилку шнура живлення зарядного пристрою, - включіть в розетку побутової електричної мережі з номінальною напругою 220В.
  • Індикатор на зарядному пристрої засвітиться червоним світлом (йде зарядка).
  • Через 1-8 годин зарядки (залежно від ступеня розряду акумулятора індикатор змінить колір з червоного на зелений, показуючи, що акумулятор повністю заряджений. Після цього зарядний пристрій переходить в режим очікування з мінімальним споживанням електроенергії.
  • Від'єднайте зарядний пристрій спочатку від мережі 220 вольт, а потім від акумулятора.

3. Для збільшення ресурсу акумулятора, незалежно від його типу, заряджайте його як можна частіше, щоб він завжди був заряджений повністю. Не залишайте надовго повністю розряджений акумулятор, так як це погіршує його характеристики, призводить до передчасного старіння і скорочує термін його експлуатації.
4. Не використовуйте акумулятор перш, ніж він повністю зарядиться, так як це скоротить термін його служби.
5. При поїздках в холодну пору року, акумулятори рекомендується попередньо прогрівати при кімнатній температурі, для цього помістивши його в тепле приміщення, але подалі від опалювальних приладів, як мінімум, на 8-10 годин. Для запобігання швидкого охолодження акумулятора в морозну погоду і тимчасового зменшення ємності, рекомендується використовувати теплоізоляційний чохол.
6. У випадку, якщо передбачається не використовувати акумулятор тривалий термін, зарядіть його повністю. Крім того, підзаряджайте його раз у три місяці. Не повністю заряджену батарею зберігати не рекомендується. Регулярне використання велосипеда позитивно впливає на роботу батареї, наслідком чого є більш тривале її використання.
7. При поїздках під час дощу, бажано додатково захистити електрообладнання електровелосипеда від короткого замикання. У разі занурення акумуляторної батареї в воду (наприклад, при падінні велосипеда) зніміть батарею з електровелосипеда, протріть її і витримайте її в сухому, теплому місці, не менше 24 годин до повного висихання.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ 

  • Не перевантажуйте електровелосипед понад норми.
  • На пересіченій місцевості, максимальне навантаження слід зменшити. Тривалий рух з максимальною навантаженням, використовуючи повну потужність мотор колеса, призведе до швидкого розряду акумуляторної батареї, а в жарку погоду – до перегріву мотор-колеса і зменшення його терміну експлуатації.
  • Не допускайте повного занурення мотор-колеса у воду. Для мийки мотор-колеса не можна використовувати струмінь води під тиском: застосовуйте щітку або вологу ганчірку.
  • Бокс з акумуляторною батареєю перед миттям, слід зняти з електровелосипеда і протерти вологою ганчіркою, а потім просушити.
  •  Для сушіння електровелосипеда і акумуляторної батареї не можна користуватися відкритим вогнем!
  • Своєчасно проводите регламентні технічні роботи по обслуговуванню електровелосипеда.
  • І головне не забувайте, що строк  служби електровелосипеда залежить від його правильной експлуатації.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner